2014. január 15., szerda

10. rész

*Majd kiütött a tűz*Fiúkkkk *majd elájulok és egy kórházban ébredek ahol a fiúk is ott vannak és valamelyik idegeskedik (Harry) aki sír (lou) és akik bontják a berendezést (Niall Liam Zayn) majd elkezdek ébredezni majd zayn rögtön oda pattan és szorosan magához húz de nekem erőm sincsen felkelni majd elenged és vissza fektet majd oda jön lou de csak leül az ágyamra és csak ül ott majd össze szedem az összes erőmet majd felemelem a kezem és megfogom a kezét majd rögtön oda kapta a fejét*
Hercegnőm hát végre hogy felébredtél!
Miért mennyi ideig voltam elájulva?
1 évig amíg mi turnén voltunk ahova egyátalán nem akartunk menni!
Jaj ne hülyéskedj jó hogy mentetek addig sem tudtatok itt lógni! *mondom majd egyre jobban elhalkul a hangom*
Hercegnőm mi a baj?
Semmi *majd vissza jött a hangom*
Akkor jó!El sem tudod képzelni mennyire aggódtunk érted *tárom szét a karom de nem ülsz fel*
Sajnálom lou de nincs még bennem annyi erő hogy fel bírjak ülni *fordítom el a fejem*
Hercegnőm nincs semmi baj *fordítom vissza a fejed*
De igen!Én mindig elcseszek valamit és még megölelni sem tudlak *fordítom el megint a fejem*
Hercegnőm nincs semmi baj és te soha nem cseszel el semmit *majd oda hajolok és megpuszillak te pedig csak elmosolyodsz*
Na jó *majd össze szedem az összes erőmet és oda nyúlok harryhez aki rögtön felkapja a fejét majd felpattan és oda jön az ágyamhoz de a kezemet viszont már nem tudom vissza húzni a kezem de lou persze segít majd harryhez fordulok aki csak ott áll*Harry ülj le nincsen megtiltva
Nagyon vicces vagy! *majd leülök és megfogom a kezed és elmosolyodok*
Mit vigyorogsz Harry *majd hirtelen elnyom az álom és 3 óra múlva felkelek de csak lout találom ott aki az ágyamon űl*Louis mondtam már hogy szeretlek *vigyorgod*
Hozom *majd oda megy a táskámhoz és oda hozza a telefonom*
Jaj köszönöm *elveszem majd bekapcsolom és egyből jött 50 sms 500 nem fogadott hívás és 600 fb értesítés*Na ameddigre én ezt elolvasom *majd megnyitom a facebookot és ott egy csomó üzenet jött anyától Gemmatól sőt még Josh-tól is jött és persze a fiúktól aminek nagyon örültem majd mindent lerendeztem addigra fél 11 lett majd arra lettem figyelmes hogy lou mellettem lévő ágyon fekszik és alszik*
*2 hét múlva ma végre haza engedtek de még mindig nincs erőm járni ugyanis azt mondta az orvos hogy nagyon keveset ettem és ezért nem tudok még menni ezért lou tett be a kocsiba majd 10 perc múlva haza értünk majd zayn felkapott és bevitt  a szobámba és lefektetett majd kiment és lou jött be egy nagy tálca szendviccsel és egy csomó dvd-vel*
Jaj lou ez rengeteg szendvics de azért szeretlek!
Én is hercegnőm!*majd berakom a másnaposokat majd magamhoz húzlak de a film közben bealszol így betakarlak de látom hogy az összes szendvicset így feláltam de amikor ki akartam menni megszólalt álmában hogy:Fiúúkkkkkkkk majd elhalgatott én pedig kimentem és 3 óra múlva arra rohantam ki a konyhából hogy Zsófi a lépcsőről gurúl lefele a lépcsőn  én pedig oda rohanok*
Hercegnőm jól vagy?
Persze!
De miért nem szóltál hogy le akarsz jönni?
Azért mert folyton a terhetekre lennék és így nem lenne magánéletetek de amúgy is meg kell tanulnom járni mert amikor koncin vagy a stúdióban vagytok akkor meg úgy is le kell valahogy jönnöm!
Jaj Hercegnőm nem leszel soha a terhünkre!És amúgy meg te is jönni fogsz velünk mindenhova!Hiszen a kezed alig bírod megmozdítani
*2 hét múlva teljesen felépültem és mivel ma be kell menni a suliba ezért hagytam a fiúknak üzit majd bementem és olyan 12 körül haza értem a fiúk csak engem kerestek mert az hitték hogy elraboltak mert nem vettem fel a telóm és ők olyan 4-fele értek haza és én csak röhögtem majd oda jöttek a fiúk és szúrós szemmel néztek rám de én oda adtam az üzenetet majd belőlük is kitört a röhögés már vagy 2 órája röhögünk mikor beront Paul*
Ti mit csináltok itt?*kérdezte órdítva de mi nem válaszoltunk ennek hatására felemelt és kidobott (!!!) a saját házamból az utcára de persze vissza másztam de a házba nem tudtam bemenni majd olyan hajnali 4 körül éreztem hogy valaki egy meleg plédet tesz a hátamra majd felemel de nem tud bevinni mert a többieket is kizárták így oda jöttek hozzánk*
Fiúk gyertek ide elég nagy ez a pléd 6-nak
De hogy is maradjon csak rajtad mi kibírjuk *mondta lou majd oda ül mellém*
Hé gyertek fiúk *majd széterítem a plédet amiből még kiesik két pléd*
Na fiúk az a baj hogy kettesével kell űlnünk és így akkor nem fagyunk meg!Tudom hogy ez egy kicsit kellemetlen ügy!
Nem de hogy is *mondják vacogva a fiúk de végül össze rendeződtünk csoportokba a csoportok úgy voltak hogy:Harry-Niall Liam-Zayn Lou-Én majd végre felkelt a nap is de annyira álmos voltam hogy eldőltem a füvön és bealudtam  de mint kiderült ez csak álom volt de ránéztem az órámra  és délután 2 van de amikor fel akartam kelni nem ment ugyanis még mindig el vagyok gyengülve így megkapaszkodok valamiben és eljutok a konyháit de ott össze esek majd 3 óra múlva haza jönnek a fiúk de én még csak mindig ülök a földön majd felmennek a fiúk de mivel nem találnak ott ezért rögtön elkezdtek keresni majd felhívtam lout hogy a konyha padlóján ülök majd a fiúk röhögve jönnek le és belőlem is kitőr a röhögés majd a lányok is lejönnek röhögve*
Lányok ti még itt vagytok?
Persze nem rég jöttünk  *mondta naomi*
Oki na nézzünk meg valami filmet majd átmászok a nappaliba bekapcsolok egy horror filmet mert a többiek azt szeretnének nézni majd amikor vége lett a kör-nek akkor én reszketve lou-hoz bújva ültem és fel sem néztem majd hírtelen valaki azt mondja bu és én pedig pofán vágom és vissza fordulok lou-hoz*
Héé hugi ez fájt
Te meg egy hülye vagy!
Jó tudom bocsi
Semmi *majd megpróállok felálni és végre sikerült de egyet léptem és megint a padlón hevertem de lou felkapott és bevitt a szobámba és amikor ki akart menni nem engedtem mert nagyon féltem így oda jött bebújt mellém én pedig hozzá bújtam és úgy szoritottam a félelemtől a kezeit hogyha az életem múlna rajta majd 30 perc múlva be is alszom.
*másnap reggel 3-kor fel keltem mert hallotam hogy folyamatosan csöng lou telefonja így felvettem majd paul elhadarta hogy megvan minden a szülinapomra és én meg olyan izgatott lettem hogy vajon mi lehet az és lementem a konyhába és ott találtam niallt aki szokásához híven megint kaját csinált magának majd amikor beléptem az orrom alá nyomott egy palacsintát de én nem kértem*
Niall
Igen?
Te tudsz valamit a szülinapi meglepetésemről?
Nem *vágta rá de tudtam hogy tud valamit*
Naaaaaa *néztem rá kutyus szemekkel*
Nem
Na jó akkor megyek és vissza fekszek *majd megindultam de valaki bekötötte a szemem és beültettek egy kocsiba de én annyira féltem hogy ki lehet az hogy inkább meg sem szólaltam majd egy 2 óra múlva valaki kivett én meg megszólaltam*
Bárki is vagy kérlek ne bánts *mondtam de ő nem felelt csak bevitt egy sötét szobába majd leveszi a kendőt és felkapcsolódik a villany és előugrik egy csomó hiresség meg a fiúk és a lesi fotósok fényképeznek én pedig elsírom magam majd oda jön lou*
Boldog szülinapot Hercegnőm *majd átnyújt egy kis dobozt amiben egy nyaklánc van de csak az egyik fele mert a másik fele lounál van*
Jaj Lou ez nagyon szép!Nagyon szépem köszönöm *ugrok a nyakadba majd megcsókollak*
Akkor örülök hogy tetszik! *ölellek magamhoz majd oda jönnek a többiek majd felköszöntik kapott mindenféle ruhát cipőt sminket meg mindenféle lányos cuccot  majd felbukkan egy olyan személy aki nekem nagyon szemet szúrt és a többiek is elhallgattak de zsófi oda rohant és megölelte ELENUORT amit én nagyon furcsáltam*
El te végre hogy már ide értél!
Na nyugi van Zsófi! *nevetek fel*De miért néz így mindenki? *suttogta*
Hogy *fordulok hátra majd látom hogy a fiúk haragosan a többiek pedig döbbentem még a lesi fotósok is lerakták a gépeket és csak néztek*Na ne már emberek most mi olyan nagy ügy hogy elenour eljött?Én hívtam meg és először is ez az én és lou szülinapja és elenour csak beugrott és már megy is *majd átveszem az ajándékot adok egy puszit majd elenour kimegy és mindenki velem üvölt de én csak sírva rohanok ki de harry elkapja a kezem és én próbálok kiszabadulni de ő nem enged el*
Harry engedj el nekem nincs itt már semmi keresni valóm!
Hugi hülye vagy ez a te születésnapod de mit keresett ez itt?
Nem ez hanem ő és mondtam neki hogy ugorjon be ha van kedve és szerintem nem ártott senkinek mert nem esett senkinek baja! *majd kiszabadítom a kezem amiből ömlött a vér mert felszakadt a sebem én pedig egyből kirohantam a mosdóba és amikor kimentem akkor lout találom ott*
Lou mit keresel itt?
Téged!Zsófi figyelj nagyon sajnálom hogy úgy letámadtalak de nem értem hogy mi történt!Mit keresett itt ő!
Azt hogy beugrott és felköszöntött és már ment is ennyi történt! *majd magamhoz ölellek és előkapom az ajándékod ami egy BooBeer-es pulcsi amin a felirat  hátul volt és volt egy kapucnija amin ilyen két kis füle van de csak vicceltem és oda adtam az igazi ajándékot de az az arc amit levágtál azon szakadtam a nevetéstől*De van még valami de előbb átöltözök *majd berohanok a mosdóba és felveszek egy fekete ruhát és egy fekete keresztpántos tűsarkút és már mentem is louért mert a családja várta őt (még mindig rosszban vagyunk) és amikor beértünk tálaltam is a makarónit de a hugai el kezdtek mindenféléket mondogatni majd amikor már nem bírtam tovább akkor kirohantam és vissza mentem ahol javában folyt a szülinapi buli de én nem foglalkoztam vele csak leültem a sarokba és hagyta hogy elkenődjön a sminkem és még a lesi fotósok is megsajnáltak és oda jöttek és vicceket kezdtek mondani amitől rögtön szakadtam a nevetéstől majd oda jött Josh is de ő csak elköszönni jött majd berontott elenour  és rögtön felém indult meg*
Zsófi te mit csinálsz itt ilyen állapotban? *nézett rám dühösen*
Amint nem látszik sírok!
Na akkor épp  eleget sírtál most velem jössz és rendbe hozlak *majd elkapta a kezem és felrántott majd 15 perc múlva vissza jöttem de akkor már csak a fiúk és El volt ott*Többiek?
Haza mentek!De te hol voltál? *kérdezte lou*
A mosdóban és tudod hogy miért! *majd elindulok a kocsi fele és szép lassan a fiúk is kijönnek és 10 perc múlva haza érünk*Na fiúk elöszőr köszönöm ezt a csodás napot *mindenkinek adok egy puszit majd lou felé fordulok és megcsókolom majd azt suttogom hogy bocsánat a rémes viselkedésemért majd felrohantam és letusoltam felöltöztem majd bementem a szobámba és lefeküdtem aludni mert kicsit fáradt voltam*
*Másnap reggel lementem a konyhába ahol elenour fogatott*
Reggelt *köszöntem*
Neked is de te még nem készültél el?
Miért kellet volna?
Interjúúúúúú
Kinek?
Neked
Ja tényleg de most nem menned kéne?
De szia csajszi *majd kiviharzott és én pedig vissza feküdtem majd olyan délután 5-ko keltem fel de egyátalán nem éreztem jól magam meg teljesen fehér volt az arcom de azért le mentem a konyhába valami inni valóért majd oda jött niall és sikítva ment ki mert azt hitte hogy valami kisértet vagyok majd niall és lou jött be*
Hercegnőm?
Igen?
Jól vagy?
Nem nagyon megyek és vissza fekszek *majd megindulok felfele és bevágódok az ágyba*
*6 nap múlva fel kelek majd lerohantam a konyhába de ott csak niallt találtam aki rögtön tárcsázta lou számát majd lerakta*
Szia Niall *köszöntem*
Szia!de te hogy hogy felkeltél?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése