2014. január 6., hétfő

8. Rész

Na akkor így lesz az elosztás rendben?
Oké *mondták egyszerre*Zsófi beszélhetnénk? *jött oda Zayn*
Persze  *majd kimentünk a konyhába* Mondjad
Figyelj ugye direkt tettél egy szobába Naomi-val?
Ez csak természetes! Láttam hogy oda vagy Naomi-ért ami szerintem jót fog tenni nekd!
De hogyan és mikor láttad meg?
Zayn már a stúdióban láttam hogy hogy oda vagy érte szinte szikrázott a szemedből a boldogság és ezt le ne tagadd mert itt helyben foglak össze verni!
Tessék én nem akarom le tagadni csak ne verj meg!
Ajjaj olyan lettem mint Carly *nevettem fel majd bejött lou*
Hercegnőm Boldog Szülinapot és boldog karácsonyt!
Neked is kicsim !De ugye nem baj ha az ajándékod csak rajzok? Persze ez csak szülinapi ajándék a karácsonyi egészen más!
Jaj kicsim dehogy baj de még vettél nekünk valamit?
Nem valamit hanem valamiket!De most megyek kunyizok pénzt a bátyámtól mert a csajoknak is venni akarok valamit!
Hercegnőm nem kunyizól senkitől se pénz majd én elmegyek veled vásárolni! *ölellek magamhoz és adok egy puszit a homlokodra*
Te velem egy ruha boltban?
Igaz akkor elviszlek és én pedig majd beülök valami kajáldába oké?
Neeee inkáb gyere be velem létsziiii!!! *kérleltem boci szemekkel*
Na jó de csak azért mert szülinapod van!
Köszönömmmm *ugrok a nyakadba de egyben kicsit ideges is lettem ugyanis 1 hónap múlva Érettségizek*
Hercegnőm mi a baj?
Hát 1 hónap múlva érettségi és szinte semmit nem tudok ugyanis nem tudok tanulni és nagy szükségem lenne rá főleg történelemből és Irodalomól és Biológiából *hajtom le a fejem*
Mi? Milyen értettségi és mi az hogy nincs időd?
Lou az edzés és a ti felügyeletek mellet nincs időm tanulni!És már mióta azt mondom hogy segíts töriből de mindig elfelejted de amikor meg lenne időm tanulni az este de akkor meg ár nagyon fáradt vagyok!
Milyen edzés? De ezentúl segíteni fogok!
Lou 18 éve balettozom vagyis 4 éves korom óta! De jézusom el fogok késni edzésről! *kapok a fejemhez*
Kicsim eldobsz a startburgba?
Persze gyere! De van egy feltételem hogy én is megnézhetem az edzést! Oké de előbb bemelegítek *majd átveszem a balettes cuccom* Lou segíts létszíves!
Miben?
Feltenni állásból a lábam a fülem mellé *mondom halál nyugodtan*
Zsófi elvigyelek orvoshoz?
Most miért? Nekem ez már rutin mit ahogy ez is *majd cigánykerekezek és spárgába érkezek le*
Na jó edzésig nem akarok több ilyet látni jó?
Oké de induljunk mert elkésünk *majd felkapom zayn kocsijának a kulcsát és 10 perc múlva ott vagyunk*
Na itt vagyunk lou! *majd berohanok de megcsörren a telóm az edzőm hívott hogy nekem kell megtartanom mind a két csoport edzését mert lebetegedett*Remek most itt kell lennem négy órán keresztül itt kell szenvednem! *kezdek el dühöngeni*
Hercegnőm nyugi!Mond el hogy mi a baj! *ölelek magamhoz*
Az hogy az edzőm lebetegedett és nekem kell megtartani mind a két csoportnak az edzését de akkor meg lemaradok a koncertetekről!
Akkor ma nem megyek koncertre hanem inkább veled leszek! *adok egy csókot*
Na azt felejsd el! Mész koncertre még én itt senyvedek *majd elköszöntem Lou-tól berohanok a terembe és megtartom az első csoport óráját és mivel mindenki kiment ezért el kezdtem táncolni ami még a saját koreográfiám volt majd amikor végeztem akkor látta hogy a 2.csoport engem figyel tátott szájjal némejikük még kamerázott is és azonnal feltették Facebook-ra és twiterre. Majd megtartottam egy fél órás edzést és szaladtam a koncertre ami nagy meglepetést okozott a fiúknak mert magammal hoztam a 4 lányt is és még a dalt is abba hagyták és kirohantak a színpadról és midegyik fiú megöleli a barátnőjét majd Lou berángatott a színpadra és amikor szembetaláltam magam a  meg rajongókkal eléggé szúrósan néztek rám és most olyan történt amire soha nem számítottam lou letérdelt elém elővett egy dobozt vett*
Hercegnőm hozzám jössz? *kérdezte csillogó szemekkel*
Igen Louis *majd odarohanok és megcsókollak*Nagyon szeretlek lou
Én is téged hercegnőm!De gyere menjünk haza!
Lou még tart a koncert!
Ja tényleg *nevetek fel*Tudsz gitározni?
Persze és énekelni is! *mondom büszkén*
Jó akkor van kedved elénekelni velünk a little thinget?
Persze de az legyen az utolsó szám!
Miért?
Mert ez a ti koncertetek *majd kifelé menet felkapok egy gitárt felrakom a hátamra és bemegyek a fiúk öltözőjébe és elkezdem énekelni a Little Thinget majd amikor a dal feléhez értem abba hagytam és elkezdtem énekelni a saját dalomat de hallom hogy valaki hallgatózik és amikor ki nézek Naomit látom meg*
Naomi te miért hallgatózol?
Ja nem hallgatóztam csak szólni akartam hogy gyere mert a fiúk hívnak!Amúgy szép dal!
Ahaaa nem hallgatóztál na gyere menjünk téged is felvisszlek és te is énekelsz!
Nem nem nemmmmmm *síkítva rohanok el fel a színpadra Zayn-hez*
Na csak feljöttél! *nézek rád önelégült mosollyal*Niall adj egy gitárt *szólok oda majd elkezdünk énekelni de a fiúk abba hagyják és én tovább éneklem majd amikor abba hagyom akkor mindenkinek tátva maradt a szája majd a rajongók el kezdenek sikítozni és feljött a színpadra egy rajongó aki olyan ismerős volt nyomába pedig a biztonságiak de elküldtem őket*
Szia zsófi emlékszel rám?
ŐŐŐŐŐŐŐŐ
R.....re...
Reniiiiiiii de rég nem láttalak!
Én sem de most megyek!Sziooo
Sziaaaa *majd bemegyek az öltözőbe és folytatom a dalomat mikor a végéhez értem akkor lout látom meg az ajtófélfának dőlve*
Lou te mit keresel itt?
Csak a hercegnőmet kerestem!És ez kinek a dala?Mert nagyon szép!
Ja ez a saját dalom!És köszi!Mutassak még egyet?
Igennnnn
Jó akkor gyere ide *paskolom meg magam mellet a földet*
Jövökkkk *majd leültem melléd*
Szeretlek kicsim *majd elkezdek játszani majd 4 perc múlva letettem a gitárt*
Kicsim ez gyönyörű volt *ölellek magamhoz*Ja és ez a tied *veszem elő a gyűrűt és felhúzom az ujjadra*
Jaj édesem ez gyönyörű!Biztos nagyon sokat fizethettél ezért *mondom de lese veszem a gyűrűről a szemem*
Tetszik igaz!És nem érdekel hogy mennyibe kerül az a fő hogy neked teccen!
De édes vagy! *ölellek magamhoz és elsírom magam*
Naaa ne sírj *nyomok egy puszit a homlokodra*
Oké!Most felhívom anyucit hogy elújságoljam neki a nagy hírt *majd előveszem a telefonom és ahogy elmondtam úgy kitört belőlem a sírás majd befejeztem a beszélgetést*Igen szia anyuci szeretlek igen én is! *majd lerakom és lou fele fordultam akinek eléggé gondterhelt vot az arca*Lou kicsim mi a baj?
Hát tudod anyáék azt hiszik hogy mi szakítottunk ugyanis az egyik húgom úgy állította be!
De de miért?Miért gyűlölnek ennyire a húgaid? *esek a földre és az arcomba temetem az arcom és csak sírok*
Hercegnőm ne sírj ha utálnak akkor utálnak!Én szeretlek és ez a fő *majd felhúzlak és magamhoz húzlak majd elindulunk kifele a többiekhez*
Figyelj oda megyek harry-hez és ezt még megbeszéjük *adok egy puszit majd oda megyek harry-hez aki vigyorog mint a tejbetök*Mi vigyorogsz?
Na felnőtt az én kis húgom!Megházasodsz!Gratulálok hugicám!
Köszi Harry de te nem szeretnél elmondani valamit rólad és Ashly-ről?
Hát....ööööö.....izééé
Na?
Hát járunk!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Harry ez nagyon jó gratulálok *visítok közben pedig ugrálok de Ashly elkapja a derekam*
Megtudtad igaz?
Igen Ash te miért nem mondtad el?
Mert
Na jó nem érdekel!Hé srácok figyeljetek *szólok a többieknek de akkor észre veszem hogy a többiekis járnak a lányokkal!
Igen? *kérdezték a többiek*Mikor szerettétek volna elmondani?
Hát nem tudjuk!Hé is ti akkor most louval házasok vagytok? *lépett közelebb zayn*
Igen!Jujj nézd milyen gyűrűt kaptam tőle *mutatom meg*
Nagyon szép!És gratulálok
Köszönöm *majd megölel zayn és megláttam lout amint a falnak támaszkodva bólint egyet és valaki hátulról ölel át én pedig felsikítok ijedtemben*
Nyugi Hercegnőm csak én vagyok *majd rátettem az államat a válladra*
Rossz vicc volt Tomlison! *majd oldalra fordulok és ado egy puszit*
Nyugi van Styles *adok én is egy puszit*
Na fiúk ideje indulni! *kiáltom el magam majd beülünk a kocsiba és haza érünk 20 perc múlva otthon vagyunk!*
Na fiúk holnap megyek érettségizni szóval én léptem *indulok el felfele de Niall vissza rántja a karom és megölel és ad egy puszit majd elindulok felfele*
*Másnap reggel 6-kor*
*Gyorsan felöltöztem majd rohantam be a suliba ugyanis Fél 8-ig be kellet érni mert kezdődött a szóbeli utána pedig az írásbeli majd oda értem fel rohantam a terembe*
Jónapot Mrs.Styles kérem álljon ide és kezdetét veszi az érettségi
Jónapot tanár úr de hol van a többi diák?
A többi diák csak holnap érettségizik de mivel maga otthon tanult ezért előbbre hoztuk az ön vizsgáját!Nos kérem mielőtt tételt húz csak közlöm hogy arról kel írnia az írásbelin is!
Rendben *majd amikor a tételt húztam tátva maradt a szám ugyanis a téma a ONE DIRECTION kezdetektől mostanáig majd az egész írásbeli és szóbelit lezavartam fél óra alatt és ötösre vizsgáztam majd rögtön haza siettem de amikor haza értem még mindenki aludt így én bekapcsoltam a Tv-t néztem amikor a sztár hírek mentek akkor rmegláttam egy képet louról de hirtelen elment az áram*Na de jó mind egy elmegyek akkor veszek újságokat *álltam fel majd magamra kaptam valami álruhát hogy a fotósok ne ismerjenek fel és elindultam az újságos felé ahol meg pillantottam megam és lout a színpadon ahogy megkéri a kezem és rögtön el kezdek sírni majd a bódés lány aki olyan 19 éves*
Szia bocsi hogy így leszólítalak de miért sírsz?Csak azt ne mond hogy nem tudtál Louis és Zsófi házasságáról! *nézett rám a lány*
De igen tudtam ugyanis az én kezemet kérte meg *vettem le a sapkát és a szemüveget*Szeretnél élőben találkozni az 1D-vel?
Komolyan én élőben a találkozom velük?
Ha akarod akkor most ide jönnek!Na szeretnéd?
I...I..Igennnn
Jó akkor ide hívom őket!És amúgy ki a kedvenced?
Louis
Jó akkor tőle kapsz egy puszit is! *majd felhívom lout aki nem volt túl boldog de 20 perc múlva ide értek*
Na végre fiúk mi tartott ennyi ideig?Tudjátok mit nem érdekel!Nos fiúk ő itt Lylla aki nagy rajongótok szóval autógramm közös kép és ne mondjam kétszer! *tapsolok kettőt majd megvolt minden közös kép autogramm és a puszi*Zsófi komolyan ezért kellet ide eljönnünk? *nyafogott zayn*
Igen!Na indulás de hova tünt Niall?
Haza ment ugyanis fáradt volt!
Zayn ez nem jó tréfa!
Nem is vicceltem!
Na jó akkor indulás haza!És szia Lylla
Sziasztok
*majd haza értünk de a házunk előtt csak úgy tolongtak a rajongók és a lesifotósok*
Na már csak ők hiányoztak de majd elterelem a figyelmüket fiúk ti menjetek be a hátsó ajtón *utasítok rátok én pedig 1 óra múlva sem megyek vissza csak a kérdésekre válaszolok*Na kedves rajongók és fotósok mára ennyi ha valamit akarnak írják meg üzenetben majd bementem a házba de ahogy láttam mindenki húzta a lóbőrt egyikük hol a padlón (Harry) hol a kanapé (Niall) hol a konyhapultom (Lou)Hol az asztalon (Liam) és van aki a rendes ágyában (zayn és Naomi) Van aki széken (carly) van aki a mosógépen (Lexie) és Ash pedig harry karjaiban!Na jó ennek itt vége van mindenki ébresztő megyünk futni *ordítottam de senki nem kelt fel így a dudát használtam és erre már mindenki fellkelt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése