2014. január 9., csütörtök

9. rész

Zsófi hagyj már békén minket!Fáradtak vagyunk! *mondta niall majd megint elfeküdt az asztalon*
Jó akkor békén hagylak titeket!Inkább megyek és főzök!
*3 óra múlva kész a kaja de még mindenki alszik amit kicsit furcsállok mert az egész napot át aludták majd oda megyek mindenkihez és mindenkinek tűz forró a feje*Na remekül le betegedtetek! *majd mindenki felviszek a saját szobájába lehúzom a redőnyöket és  betakarom őket*
*3 hét múlva mindenki meggyógyult mert fojamatosan vittem a gyógyszereket nekik majd amikor reggel felkeltem arra ébredtem hogy mindenki felettem áll és engem néz*
Jézusom ti mit kerestek itt? *kérdezem ilyedten*
Ja téged figyeltünk hogy mikor kelsz fel ugyanis kész a reggeli amit mi főztünk hálánk jeléül amiért a gondunkat viselted! *mondták egyszerre*
Na jó ez félelmetes volt!De nyomás reggelizni! *állok fel majd gyorsan felkapom a köntösöm és leszaladok és csodás látvány fogad mindenféle finomság*ÚÚÚÚ fiúk nagyon köszönöm *majd felkapok pár palacsintát de elkezdek köhögni meg minden bajom van ugyanis lekvárosat vettem fel amire allergiás vagyok így gyorsan felrohantam és bevettem az allergiám ellen a gyogyszert amitől már jobban lettem de amikor le értem mindenki niallt szídta hogy miért nem rakta külön őket próbáltam nekik szólni de meg sem halloták így elórdítottam magam*HÉÉÉÉÉ mit szidjátok Niallt?Nem látjátok hogy milyen rosszul esik neki!
Zsófi te ebbe ne szólj bele! *órdított rám zayn majd így tört ki a vita hogy én zaynel lou és harry pedig zaynek üvöltöttek hogy hogy mer velem ilyen hangon akkor liam nekem üvöltött hogy ne szóljak bele a férfiak dolgába Niall pedig liam-mal hogy én csak őt akartam meg védeni majd berontott paul az ajtón ami ki is esett a helyéről*
Paul ez már a hetedik ajtó amit kitőrtél ebben a hónapban! *ordítottam rá na akkor megint elkezdődött a vita majd oda jött Shata de Zayn belerugott amitől a kiskutyám a földre terült és meghalt na és ekkor szakadt el a cérna úgy pofon vágtam zayn hogy ott maradt a nyoma és a többiek pedig tátott szájjal néztek és én pedig felmentem magamra zártam az ajtót és csak zokogtam majd betőrt az ajtóm ugyanis paul berugta mert a fiúkat nem engedtem be mert éppen öltöztem utána pedig egyedül akartam lenni*
Paul az ég áldjon meg!Tudod mennyibe kerül egy ajtó  *ordítottam majd félre löktem mindenkit és kirohanok a parkba a megszokott helyemre de utánam jött lou*
Hercegnőm mi a baj?
Hogy mi a baj?Az hogy amikor leérettségiztem akkor egyik őtök sem volt az évzárón akkor még az hogy meghalt a kutyám akkor az hogy a barátnőimmel még egy közös szót nem tudtam váltani akkor az hogy az összes probléma megoldás rám hárul akkor az hogy a hülye menedzserek helyett is én dolgozom akkor az edzőm miatt is meg én rám irányúl minden utálat a rajongóktól akkor a lesifotósok lerendezése az interjúk lebonyolítása akkor az edzések megtartása meg a takarítás meg amellet az iskolába is be kell járnom a kilencedikes osztályokra felügyelni délután akkor este hogy nem tudok aludni mert van hogy niallt kell elrángatnom a hűtőtöl akkor a bevásárlás a ház fenntartása *mondom*
ŐŐŐŐ hát ez igaz de miért nem mondtad el eddig? *majd magamhoz húzlak mert látom hogy a sírás széllén vagy*
Hogy miért?Azért mert soha nem tudok veletek beszélni *mondom majd felállok felkapom a gördeszkát és elindulok haza és amikor haza érek mindenki csak ül és engem figyel és a tekintetükből szikrázik a zavarodottság majd hirtelen hátulról felemel lou én pedig el kezdek sikítozni*
Louisss tegyél le most *ordítom*
A-A hercegnőm azt felesd el!Addig nem mondod el szépen a többiek amit akarnak! *majd a fiúk felállnak oda jönnek és bocsánatot kérnek és kutyus szemekkel néznek rám*
Na jó de könyörgöm ne nézzetek így!Főleg te ne Harold *majd kifut a konyhából egy kiskutya aki olyan mint shata csak sokkal kisebb*Jajjjj de édes *fekszek le a kutyus elé és utána semmilyen hangot nem hallotam mg csak a kutyussal játszottam a kutyussal majd arra riadtam fel hogy szól a risztó kinéztem az ablakin és egy csukjás férfit láttam meg azonnal írtam lounak üzenetet hogy:
Louis gyere haza bárhol is vagy ugyanis betörtek hozzánk
 Louis:Nyugi hercegnőm csak biztosan a szomszéd megint Én: nem ez nem a szomszéd de itt van valamelyik szobában
*majd
felébredtem ugyanis ez csak egy rossz álom volt az egész de így is remegve mentem le a lépcsőn majd amikor leértem a konyhába valaki megijesztett én pedig sikítva rohantam fel a szobámba és amikor beértem lou álmos fejével találkoztam majd gyorsan oda bújtam mellé de még mindig remegtem*
Hercegnőm mi a baj?
Valaki üldöz egy csukjás fiú! *mondom remegve*
Jaj az agyadra ment a tegnapi horror film
De hisz tegnap nem is néztünk horror filmet
Akkor lehet hogy igazad van gyere *megfogom a kezed és lent tényleg van egy csukjás férfi de az csak Zayn*
Zayn te idióta *ordítok rá
Most mit tettem?
Azt hogy a szívbajt hoztad rám ezzel a jelmezzel!
Oké oké!
Na hercegnőm meg nyugodtál?
Igen most már igen
Akkor jó *adok egy puszit*
Jaj ne zayn vigyázz! *ugrok oda majd felrobban a lábas és leégeti a kezemet*
Hercegnőm mit csináltál magaddal?Te hülye vagy?
Nem de ne nézzél már ennyire mujának! *majd elindulok fel és vissza jövök bekötött kézzel*Na probléma megoldva majd amikor beérek a konyhába mivel csak zayn van otthon mert a fiúk elmentek valahova majd leguggolok és zayn el kezdem ébresztgetni és egy csomag jegyet teszek a fejére majd elkezd ébredezni*
Zayn Zayn kelj fel! *mondom mosolyogva de még mindig a fején tartom a jeget*
Zsófi mi történt és miért van a kezed bekötve és miért fáj annyira a fejem?
Azért mert felrobbant a lábas és én pedig félre löktelek és rárobbant a kezemre a tartalma!De te jól vagy?
De zsófi miért tetted ezt?Hisz én olyan bunkó voltam veled mindig!
Jaj Zayn te kis idióta!Azért mert te is a családomhoz tartozol! *ölellek magamhoz*De gyere nézzünk meg valami filmet *majd berakom a Másnaposok 2-őt majd vége a filmnek de a többiek még mindig nem jöttek haza louék amitől kicsit elszomorodok*
Zsófi mi a baj?
Hát még nem jöttek haza louék és már aggódok értük!
Jaj nincs semmi baj de ha nem haragszol meg akkor én most megyek aludni!
Ja nem és szólj ha valami baj van mert lehet hogy majd előfordul hányinger meg ilyesmi!
Rendben mindenképp!
*majd zayn elment és én pedig a fiúkat vártam majd reggel kimentem az udvarra és ott találom a fiúkat*
Fiúk fiúk fiúk *ordítozok majd kirohan zayn*Zayn segíts őket bevinni *majd én felkapom harryt és lout Zayn pedig niallt és Liam-et majd mindegyiküket bevisszük a saját szobájába és mindegyik őjüket betakarom feltekerem a fűtést majd zayn elment aludni és én pedig befeküdtem lou mellé aki még mindig nincs eszméleténél*
*2 hét múlva a fiúk még mindig nem tértek magukhoz én pedig már halálra sírtam a szemeimet Zayn kezd dübe gurulni tőlem meg a nyafogásomtól és amikor már bealudtam a kanapén és már a reményt is kezdtem feladni majd arra ébredtem hogy a fiúk már fent vannak és engem néznek és ahogy felkeltem úgy lou nyakába ugrottam és rögtön kitőrt belőlem a zokogás ami persze nagyon fájt a sok sírástól*
Hercegnőm nyugalom és mond el mi a baj!
 *nem válaszoltam csak sírtam és olyasmiket motyogtam hogy: Köszönöm isten hogy hagytad őket élni meg hogy végre végre vége a rémálomnak meg ilyesmiket lassan már 45 perce csak sírok és lout ölelem aki már nagyon ideges hogy mi lehet velem*
Hercegnőm na most már hagyd abba már elég tiszta a felsőm *mire én elnevettem magam*Na végre elmondod hogy mi a bajod?
Az hogy ti ökrök kabát meg minden nélkül mentetek ki a -23 fokos hidegbe és amikor rátok találtam akkor nem voltatok eszméleteteknél és már 2 hete csak feküdtetek és úgymond aludtatok és én meg csak  sírtam és aggódtam Zayn pedig csendben hallgatott engem amitől kissé dühös lett rám*mondom majd felnevetek*
Jaj hercegnőm de.... *de befogta a számat zsófi*
Nos még nem fejeztem be!Szóval hogyha még egyszer ilyet mertek csinálni rossz vége lesz!
Megértettem hercegnőm *majd megölel és oda szalad Zayn-hez és átad neki valamilyen csokit*
Zayn ez a tied *nyújtok át gy oreó-s csokit*
Köszönöm Zsófi *majd kibontom *Kérsz?
Nem köszönöm van nekem is!De szerintem ragd el mert niall nagyon nézi *majd berohanok a konyhába mert niall kipusztította  a hűtőt*
Niall te mi az eget csinálsz?
Eszek de minek látszik
Mind egy majd akkor ti bevásáróltok *majd oda osonok harry-hez akinek a hátára ugrok*
ÁÁ hugi szálj le rólam!
Nemmmm tudod milyen sokat szenvedtem ebben a két hétben?Most meg így leráznál?Hát jó *majd leszállok és felmegyek az emeletre és bezárom Harry szobáját kulccsal hogy ne tudjon bemenni  majd elmentem aludni és arra keltem fel hogy harry berúgja az ajtómat*
Harold állítsd le magad és minek rúgtad be mikor nyitva volt *ordítom*
Akkor te meg add vissza  a kulcsokat!MOST *ordította*
Na most persze ilyenkor jó vagyok hogy órdíts velem meg minden *majd előveszem a kulcsokat oda vágom a lábad elé és bevágom az ajtót és kitör belőlem a zokogás majd valamikor bealudtam mert arra kelek fel hogy üvölt a tv és a fiúk interjúja van benne majd leülök és nézem de amikor hazza megszólal akkor lehalkítom de harry vissza hangosítja majd felhívom és ezt mondom:Harold ne szórakozzál ugyanis nem vagyok olyan idegállapotban hogy ezt viccesnek tartsam!

Harry:Oké de akkor minek hívtál fel?
Én.:ezt otthon  még megbeszéljük *majd leraktam**majd amikor le raktam akkor ki tőrt belőlem a zokogás majd még 2 óra múlva is csak sírtam aztán elnyomott az álom és az álmom valami borzalmas volt még közben sírtam is és arra keltem fel hogy valaki ad egy puszit majd kinyitottam a szemem és harryt láttam meg majd szó nélkül felültem és megöleltem de közben sírtam*
Hugi figyelj nem akartalak megbántani kérlek ne haragudj!És ne sírj!
Nem semmi baj és kérlek te se haragudj *mondom még mindig sírva*
Á semmi baj *ölellek meg*
Akkor jó *majd oda megyek és előveszek egy CD-t*
Hugi mi van azon?
Az X-faktor *  http://www.youtube.com/watch?v=AUw7x8Khitw majd berakom és végig nézzük és elsírom magam*De fiatalok voltatok itt édes istenem*nevetek fel*
Nagyon vicces de ez még honnan van?
Simon adta
És nekünk miért nem adott?
Nem tudom *majd felmegyek lou mellé mert ő még alszik így én hozzá bújtam és be aludtam majd arra keltem fel hogy valaki ébresztget*
Hercegnőm ideje felkelni mindjárt indulunk a koncertre!
Jaj ne most indulunk? *pattan ki a szemem*De hisz még nem is sminkeltem!
Nem baj smink nélkül is szép vagy!Gyere *majd össze kulcsolom a kezünket és így indulunk lefele*De tudod mit majd a kocsiba sminkelsz!
Oké *majd kiérünk és látom hogy megint nekem kell vezetnem*Na jó fiúk tud valamelyik őtök vezetni? *majd megrázzák a fejüket én pedig beülök és 10 perc múlva ott vagyunk*Na akkor nyomás befele és legyetek ügyesek *majd én kint maradok ugyanis elfelejtettem jegyet foglalni*
Te hercegnőm nem jössz?
Nem elfelejtettem jegyet foglalni
Ne hülyéskedj majd becsempészlek
Hülye ! *nevetek fel*Nem is tudsz becsempészni!
Nem *majd felkaplak berohanok veled és voálá*
Nagyon vicces!De nyomás öltözni! *majd elindulok kifele de lou megragadja a kezem és vissza ránt megcsókol és én utána pedig kimegyek de még 30 perc múlva sem jöttek ki így úgy döntöttem hogy benyitok és látom hogy minden tiszta cola meg kaja és cigi csikk de a fiúk háttal álnak nekem így oda settenkedek és ezt ordítom*Fiúkkkkkk ti meg mit műveltetek az öltözővel?
Hát őmmm kicsit szórakoztunk meg minden zayn pedig cigizett és így kicsit nagy lett a káosz!
Ajj megőrülök tletek de induljatok kifele mert 20 másodperc van a koncertig *de amikor ki mentek a fiúk hirtelen t..................
Kérlek komizzatokk mert nekem ez fontos! Jöhet hideg-meleg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése