2014. február 23., vasárnap

12.rész


Zsófi te mond ilyenkor normális vagy??
Dorcsi sajnálom de meg kellet tennem!De várjunk azt mondtad hogy Harry miatt jött vissza az emlékezeted?
Igen
Oki *én pedig oda fordulok Harryhez és pofon vágom és elrohanok sírva a kocsihoz majd haza megyek és befutok a szobámba és álomba sírom magam*
*Másnap délután 4-kor arra kelek fel hogy valaki van a szobámban és sír és sír majd amikor felébredtem megláttam Harryt aki a fotelomban ül és sír majd oda megyek hozzá és hátulról átölelem ugyanis bármennyire is megbántott nem tudtam rá haragudni*Hazza ne sírj!
Zsófi annyira sajnálom hogy nem mondtam el!*hajtja le a fejét*
Nincsen semmi  baj!Na gyere mert mindjárt kezdődik valami gála ahova mentek!
Te nem jössz?
Nem vagyok meghívva!
Ja akkor majd eljössz mint kísérő!
Kísérő?Nem tudtok  magatokra vigyázni?
Hát szerintem erre te is tudod a választ!*majd elnevette magát és az ölébe húzott*
Hé Styles mit csinálsz?A végén még meglátnak! *majd elnevetem magam Hazza pedig elkezd csikizni*Harry..Nee..Kérlek..Louis..segíts *kiabáltam majd lou röhögve jött be és csak leült  fotelba és nézett minket és amikor Hazza abba hagyta a csikizés felálltam és Lou felé fordultam*Nem segítettél Tomlison!Most haragszom rád! *majd durcás arcot vágok és elfordulok*
Ne haragudj Hercegnőm *majd elkezdte a nyakamat puszilni ugyanis tuda hogy ez a gyenge pontom*
Tomlison komolyan az őrületbe tudsz kergetni ezzel! *majd megfordulok és megcsókolom de közben ellopom azt a karkötőjét amit még kiskorában kapott az anyukájától majd elrohanok ő pedig utánam fut majd a konyhába futok és ott elbújok niall mögé de Lou hátulról elkapja a derekamat és a kezemből pedig kiveszi a kezemből a karkötőt de a nyakamból kiveszi azt a nyakláncot amiben a szüleim vannak de én rögtön elveszem mert nekem ez az egyetlen emlékem arról a szüleimről akik még régen fogadtak örökbe amikor kiskoromban elraboltak*Lou ezt a nyakláncot kérlek ne vedd el *majd lefolyik egy könycsepp az arcomon*
Rendben Hercegnőm!És ne haragudj nem tudtam hogy ilyen fontos neked ez a medál!
Semmi baj Lou!Nem tudhattad!Na mind1!Menjetek készülődni mert hamarosan kezdődik a gála!
Amire te is jössz!Nélküled nem megyek el!
De Lou én oda nem vagyok meghívva!És amúgy is ilyen hajjal nem mehetek *mutatom meg az alul befestett hajamat*
Dehogynem van egy csomó ruhád!Nem mondhatod azt h nincs egy kék ruhád!
Hát ami azt illeti van *majd felrohanok és előveszek egy dobozt amiben egy ég kék színű ruha van és olyan volt hogy felül pánt nélküli alul pedig kicsit bő és a térdemig ér majd hozzá egy fekete 10 centis tűsarkút amin kereszt pántok voltak majd lementem a fiúkhoz akik szinte szájt tátva ültek amikor megláttak én pedig csak nevetve mentem le a lépcsőn majd elkezdtem kifele terelni a fiúkat a kocsihoz mert már így is késében voltunk majd épp h oda értünk a gála kezdetére de amikor beléptem autómatikusan görcsbe rándult a gyomrok ugyanis itt csak hírességek vannak*Ömm Lou figyelj én szerintem leintek egy Taxi-t és haza megyek!
Dehogy mész haza!Miért mennél haza?
Azért mert ez nem az én világom!Meg amúgy nézd meg mindenki méregdrága cuccokban jár meg ilyesmi de amúgy is én soha nem leszek olyan szép mint ők!Meg engem csak azért ismernek mert hogy a barátnőd vagyok!
Zsófi ide figyelj!Tudod nagyon jól h nekem te vagy a leggyönyörűbb lány a világon!És mi van ha csak azért ismernek!Mi a fiúkkal tudjuk hogy milyen vagy é ez a fő! *majd magához húzott majd lágyan megcsókolt*
Köszönöm Lou hogy hiszel bennem *majd elindulunk kézen fogva de Taylor oda jött és telibe öntött vörös borral én pedig nem álltam neki káromkodni hanem felvettem azt a dzseki szerűséget amit magammal hoztam direkt erre az alkalomra majd oda értünk az asztalunkhoz de ott csak öt személynek volt ülőhely ezért én elmentem és beültem a kocsiba majd egy olyan 10 perc múlva Niall ült be mellém*Szia Niall!
Szia Zsófi!Figyelj miért mentél el?
Ja csak mert öt személynek volt ülőhely és én pedig úgy éreztem hogy én nem kívánatos  vendég vagyok!
Zsófi te soha nem vagy nemkívánatos vendég!Gyere menjünk vissza!Majd beülsz vaki ölébe!
Okika *majd vissza mentünk és én pedig leültem lou ölébe majd megszólal Taylor:Nem veszi észre hogy itt csak celebek vannak ő pedig egy nagy senki! Majd elkezdi lou hogy ne is törődjek vele.Majd vége lett a gálának és a kocsiban elaludtam majd arra lettem figyelmes h lefékez a kocsi*
Másnap reggel 10-kor*
Kicsim ideje felkelni! *ébresztgettem lout*
Nem akarok felkelni!Ma csak aludni fogunk! *majd átkarolta a derekamat és vissza húz magához és bealudtunk!majd olyan 16:00 körül a telóm csörgésére ébredtünk fel majd megláttam h Hazza hív de csak azért mert a boltban van és megkérdezte hogy kérünk e valamit én pedig rácsaptam a telefont és vissza aludtam majd olyan 9körül nagy nehezen kivánszorogtam a szobámból és le a konyhába  de csak Lokit találtam ott aki már nagyon éhes volt így adtam neki enni majd együtt mentünk el Tv-ni majd közben Loki
bealudt majd én is csatlakoztam hozzá majd arra keltem fel hogy a fiúk full részegek voltak kivéve Liam így segítettem neki beterelni a fiúkat majd lefeküdtünk aludni de olyan 3 óra körül iszonyatos csörömpölést hallottam a konyhából így magamhoz fogtam egy ütőt és levánszorogtam de amikor megláttam hogy Hazza másnaposan kutatja a gyógyszert akkor rögtön elkapott a röhögő görcs majd felkapcsoltam a villanyt és csináltam mellé kávét majd kiültünk a teraszra*
Hazza kérdezhetek valamit?
Persze!Mit?
Miért titkoltad el hogy Dorcsi él?Tudod nekem ez nagyon rosszul esett!
Zsófi nagyon sajnálom de nem tudtam hogy elmondjam e vagy sem!Tényleg nagyon sajnálom!
Se..semmi baj! *mondom kicsit szaggatottan ugyanis mindjárt megfagyok*
Jajj hugi gyere menjünk be mert ide fogsz fagyni!
De én nem akarok bemenni!
Akkor legalább ezt terítsd magadra *majd oda ad egy pokrócot de én meg még szét hajtom ugyanis ez egy 4 személyes pokróc*
Köszönöm *majd oda bújok Hazza-hoz*
Amúgy Zsófi Lou ma elvisz téged a partra és még vacsorázni!De ezt nem tőlem tudod!
Jujj komolyan?Olyan édes a pasim!
Khm..
Meg a bátyám is *majd adok egy puszit*
Na azért!Jajj hugi elmékszel hogy régen mindig amikor már anyuék aludtak akkor mindig kiszöktünk hárman a szomszédba sütiért?
Persze!Aztán a szomszédnéni meg egyszer beköpött minket anyuéknak!Utána persze 2 hét szobafogságot kaptunk de megérte!
Régi szép emlékek!
Hát igen persze minden megváltozott ez a 3 és fél év alatt!Te is felnőttél híres lettél és azzal foglalkozol amivel kiskorod óta szeretnél!Gemma is felnőtt és nagyon megváltozott!Én meg 5 idiótával élek együtt!
Hát igen de azt nem mondhatod hogy rosszul érzed maga köztünk!Mert azért unalmasak nem vagyunk!
Hát ez igaz!
Na látod csak igazam volt!Ömm hugi hány óra?
Lassan 6 óra!De miért?
Ja semmi!De gyere menjünk be mert megfogunk fázni!
Oké *majd bemegyünk és elkezdem lefőzni a kávét és a gyógyszereket is előkészítem majd a fiúk egy óra múlva lejönnek sajgó fejjel én pedig lout egy csókkal köszöntöm majd neki állunk reggelizni utána pedig kitaláltuk hogy menjünk ki a parkba és csináljunk ott valamit és ez így is lett és én én niall kivittük a gitárjainkat és akkor én elkezdtem gitározni így a fiúk elkezdték énekelni a SOML-t és végig az összes albumuk dalát majd elmentünk fagyizni utána pedig bementünk egy gumicukros boltba  ahol kifosztottuk a boltot ugyanis annyi gumicukrot vettünk majd megindultunk haza és otthon pedig leültünk filmet nézni majd Loki jött oda hozzám hogy sétálni akar így elvittük Louval sétálni*
Olyan jó volt a mai nap nem Lou?
De hercegnőm *majd magához húzott és megcsókolt*
Amúgy hol voltatok tegnap?
Bulizni csak mivel te aludtál és nem akartunk felkelteni!
Ja oki *majd elindultunk haza de lou beültet a kocsiba és lemegyünk a tenger partra*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése