2014. június 19., csütörtök

13.Rész



Lou minek jöttünk a partra?
Majd meglátod *majd bekőti azza l a kendővel a szemem amit még Harry-től csortam el titokban majd levette a kendőt és a partnak egy olyan részén voltunk ahol még soha nem jártam és nagyon szépen ki volt alakítva*Lou ez gyönyörű *majd a nyakába ugrok és megcsókolom*
Akkor örülök hogy tetszik!
Jajj Lou jut eszembe hogy ma érkezik egy barátnőm londonba de nincs hol laknia és arra gondoltam hogy oda költözhetne hozzánk de persze csak akkor ha a fiúk is beleegyeznek!
Szerintem bele fognak egyezni!Már csak az a kérdés hogy kivel fog aludni!
Hát szerinted?  Természetesen velem fog aludni mert egyik ötök közelébe se engedném Hana-t amíg ilyen a természetetek!És itt főleg Hazz-re gondolok!
ÁÁÁ szóval Hana-nak hívják!De ez milyen eredetű név?
Arab!Szóval nagyon szépen meg kérlek majd titeket hogy ne csúfoljátok a származása miatt! *szomorodtam el*
Rendben tudod hogy ilyen témával nem szoktunk viccelni!De na ne legyél már szomorú nem szeretlek így látni!
Tudom! *majd magamra erőltettem egy hamis mosolyt de Lou egyből kiszúrta hogy valami nincsen rendben*
Hercegnőm mi a baj?
Semmi csak fázok meg fáradt vagyok! *hazudtam de legalább Lou elhitte*
Akkor gyere menjünk haza mert a végén még megfázol!
Rendben menjünk! *öleltem magamhoz és legalább ennyivel egy veszekedést!Aha gondoltam én egészen addig ameddig haza nem értünk és meg nem láttam a volt barátomat!*
Lou fordulj vissza! *mondtam rémültan majd Lou egy haragos de egyben egy aggódópillantást vetett rám*
Nem! *mondta ingerülten majd kiszált a kocsiból becsapta maga mögött az ajtót és utána felém közeledett és kivett a kocsiból mert nem akartam kiszállni majd amíg bezárta én be futottam a házba fellökve Niallékat majd magamhoz vettem a kocsim kulcsát és ki mentem a vasútállomásra Hana elé aki már izgatottan ült a padon és amikor meglátott egyenesen a nyakamba vetette magát*
Sophia de rég láttalak már! *én pedig magamhoz öleltem*
Hana hiányoztál de gyere a fiúk már biztosan várnak!
Hoooo milyen fiúk? Ugye nem azt akarod mondani h az 1D lakásába fogunk lakni??Tudod hogy ők a kedvenc bandám!Tuti biztos h utálnának!
Bolond miért utálnának?És igen tudom hogy az 1D a kedvenc bandád!
Hát mert én is és te is csak egyek vagyunk a rajongók közül!Mondjuk nem is értem hogy hogy lehet az h ott fogunk lakni!
Na látszik hogy hozzád nem nagyon terjednek a hírek!Úgy lehetséges hogy történetesen a te kedvenced vagyis Harry a bátyám és Louis pedig a barátom!
Na nee ezt nem hiszem el!
Akkor majd meglátod! *majd elvettem a csomagjait mert láttam hogy mindjárt megszakad és kivittem a kocsihoz de Hana szája tátva maradt*
Komolyan Range Rover kocsid van?
Persze!
Én sajnos soha nem engedhetnék meg egy ilyen kocsit magamnak!
Én sem engedhettem volna meg de a fiúk meg vették nekem 18. szülinapomra!
Uhh de jó fejek!
Á inkább csak a bajom van velük!
Na ez az amit nem hiszek el neked!
Majd meglátod!*Majd beültünk a kocsiba és 10 perc alatt oda értünk a villához!*
Hana gyere megjöttünk!
Rendben rohanok *majd elindultam a csomagtartó felé de amikor fel akartam nyitni két kéz fonódott a derekamra és amikor megláttam Lout vörös szemeit egyből megcsókoltam*Szerelmem mi a baj?Miért sírtál?
*de Lou nem válaszolt csak a vállamra hajtotta a fejét és tovább sírt*Cshhh ne sírj már mert akkor tudod h én is sírok!
Nem te nem sírhatsz! *nézett rám*
Akkor elmondanád hogy mi a baj?
A volt barátod itt volt és olyanokat mondott hogy megcsalsz vele meg ilyeneket!
Fhuuu hol van?
Már elment!
De ugye ezeket te nem hitted el?
Hát ami azt illet de elhittem!
Jajj de idióta répásfiúm!Tudod nagyon jól hogy én képtelen lennék rá! *majd lábujjhegyre állva megcsókoltam*
Hahh de szeretem hogy magasabb vagyok!
Óó igen? *húztam fel a szemöldökömet*
Meg se szólaltam inkább most be megyek!Ja amúgy szija Hana Louis Tomlinson vagyok!Sokat hallotam már rólad!*majd megölelte és adott két puszit neki és már el is viharzott én közben pedig nevetve szedtem ki a csomagokat majd belöktem az ajtón Hanat és megpillantottam a fiúkat akik szokásukhoz híven csak egy boxerben voltak*Fiúk azonnal felmentek és felvesztek valami nadrágot ugyanis vendégünk van! *és persze a fiúk se perc alatt el tüntek a nappaliban pedig csak ketten maradtunk de egy fél perc múlva mindenki egy melegítőben volt és mindenki bemutatkozott kivéve Harry amit furcsálltam de attól függetlenül én pedig mindenkit köszöntöttem a szokásos módon ami egy puszi és egy ölelés volt*
Na nagyon ügyesek vagytok tudtam én hogy tudtok ti normálisak is lenni! *majd mindenkinek össze borzoltam a haját aminek persze az lett a vége hogy Zayn elkapott és elkezdett csikizni de én bele hapartam ezért abba hagyta*Na jó fiúk most üzent Paul hogy ideje indulni a dedikálásra utána pedig a próbára utána koncert! *mondtam*
De mi most nem akarunk menni! *nyavajogtak*
Liam kérlek szépen
Rendben *majd megfogta Niallt és Zaynt és elkezdte felfelé húzni őket én pedig csak Harryt húztam mert Louis jött mellettem és miután feljöttünk akkor én bementem Harryvel de kár lett volna*
Mond ki ez a lány!Eggyátalán mi miért nem tudtunk róla hogy valaki ide fog költözni hozzánk? *támadott le*
Először is szerintem ugyan olyan joga van itt lakni mert amikor te hozod ide a barátnőidet akkor mi persze semmit se szólhatunk mert te vagy gondolom Mr.Perfenct mi meg a szolgáid?? *üvöltöttem de olyankor olyan történt amit még a legrémisztőbb álmaimban sem gondoltam volna de Harry megütött de olyan nagyot hogy ott maradt a keze nyoma én pedig rögtön sírva rohantam ki a szobából és egyenesen be a szobámba de alig telt egy fél perc valaki belépett és hátulról átkarol először azt hittem hogy Louis lesz az de nagy meglepetésemre Liam volt az!*
Zsófi mit csinált Harry?
Me....meg...megütött!
Hogy mi?Mutasd! *majd elvette onnan a kezemet és joben szemügyre vette mikor közölte hogy legalább 4 ér elpattant*
Hogy mi??
Nyugi nem nagy baj csak még egy ideig fájni fog és ott marad a nyoma!
De ez igen is nagy baj!Ha Lou rájön hogy Hazz megütött hát ő nem áll jót magáért!
Pedig már megtudta!Fordulj meg!*majd megfordultam és ott állt z ajtóban a többi 3 fiú plusz még Hana én pedig teljesen megsemmisülve  álltam ott de Lou elindult Harry felé majd meg kezdődött a nagy verekedés szóval 3 ember kellet hogy lefogja Louist és így én és Hana próbáltuk meg lefogni Harryt de mivel nem tudtuk lefogni ezért én elkezdtem énekelni a kedvenc dalát de még úgy sem nyugodott le ezért intettem a  fiúknak hogy hagyják rám Louist ők persze elengedték és Harryt kezdtél el lefogni én pedig oda léptem Louishoz aki még persze mindig torka szakadtából üvöltött így még én is megijedtem ettől az énjétől de kénytelen voltam lenyugtatni ezért oda léptem hozzá és első sorban elhallgattattam egy csókkal majd persze még jó szorosan magamhoz öleltem és így éreztem hogy milyen gyorsan dobog a szíve közben már persze patakokban folyt a könnyem és miután láttam hogy lenyugodtak mind a ketten az egyik kezemmel Lou és az én kezemet kulcsoltam össze a másikkal pedig Harryét és az enyémet*Látjátok fiúk hogy felesleges lett volna vitát kellteni!És pont az a 2 ember vitatkozik akik a legfontosabbak nekem!Igaz hogy Hazz megütött de tudtam hogy nem józan eszével gondolkodott mert erre soha nem lenne képes!És Lou akit imádok mert árki ellen képes lenne kiállni  értem csak mert megbántott engem valaki!Na de ezért ekkora vitát nem kellet volna csinálni!Megértem én hogy begerjedtetek na de azért ma Lou olyan énedet ismertem meg amitől én nagyon félek!És most gondoljátok hogy Hana mit gondolhat rólatok!Apropó ez  az ütés amit kaptam én már életemben szval nem kell ebből akkora patáliát csapni! *majd elengedtem a kezüket és én pedig mind a 2-jüket magamhoz húztam és a végén mindenki bekapcsolódott és lett egy szép nagy csoportos ölelés lett a vége*
Figyelj Zsófi nagyon sajnáljuk amit tettünk csak át tudod milyenek vagyunk! *mondták a fiúk pontosan egyszerre és bűnbánóan nézek rám*
Oki meg van bocsájtva! *majd ráugrottam Loura és a lábaimat át kulcsoltam a dereka körül Hazz pedig a derekánál fogva magához húzta Hanat akinek olyan volt a színe hogy a rák is meg irigyelné*
Na jó ideje mennünk *mondta Liam*
De átvehetném a ruhámat? *majd besprinteltem a szobámba és felvettem egy kék ruhát mellé egy kék magassarkút és sminknek csak egy gyors szem ceruzát tettem fel és már készen is voltak de a többiek már a kocsiban ülve vártak hogy menjünk bár a plázáig csak 5 perc az út  szóval végig fogtam Lou kezét de amikor ki szálltunk akkor én elszakadtam Louistól ugyanis a rajongók fellöktek és egy kicsit termetesebb alkatú rajongó át ment a lábamon ami azonnal el is tört mert pont a bokámra lépett én pedig csak ott feküdtem a földön de hamar felálltam mert láttam már hogy a fiúk bementek és szép lassan én is bevánszorogtam és leültem a hideg köre és azt hittem hogy nem fog megszünni a fájdalom ezért folyton össze volt szorítva a szemem és ez a fiúknak is feltünt majd kértek egy perc szünetet és Harry és Louis oda jöttek hozzám és aggódó tekintettel néztek rám majd meg szólalt Louis*
Mi a baj Hercegnőm??
Eltört a bokám és nagyon fáj!!
De hogyan tört el?
Még nem biztos hogy eltört de amúgy egy csapat rajongó átrohant rajtam!De nehogy patáliát csapjatok jó?És most menjetek vissza dedikálni!
De..... *kezdte el louis de én bele fojtottam a szót*
De nincs de!*majd vissza mentek és Hana felém fordult*
Hercegnőm-nek hív?Ez de cuki már!!!!
Igen szerintem is az!
De hogy ragadt rád ez a név?
Hát régen mindig viccből hercegnő filmeket nézettem vele és így ragadt rám a név mert azt mondta hogy én vagyok az ő hercegnője! *majd elmosolyodtam*
ÚÚÚ de édes Lou!Bárcsak én is össze jönnék Hazzával!
Hidd el majd én teszek róla!
Tényleg???
Persze
Köszönöm köszi köszi köszi *ölelt át*
Ugyan nincs mit!De nézd végre vége a dedikálásnak szóval most van egy óra pihenőtök!
Nem nincs pihenő mert megyünk a kórházba!
De én nem  akarok kórházba menni!
Hercegnőm lécci csak az én kedvemért!
Na jó!*majd félóra alatt végeztünk de viszont sajnos be kellet gipszelni a lábamat ugyanis eltört én pedig teljesen lelombozódtam mert így most megont járhatok azzal a hülye mankókkal!*
Hé Hugi ne legyél már ilyen szomorú!Nem sok az az egy hónap!
De akkor is pont akkor törik el valamim amikor ti turnéznátok és így most megint nem tok menni!Csak Hana mehet veletek!
Mi de azt akarom hogy te is gyere velünk!
Hazza holnap indultok turnézniés nekem meg egy hónap múlva kell vissza jönnöm!De igazából nem nagyon zavar mert a múlkori turnéból is kihagytatok szval meg leszek higgyétek el!
Rendben akkor én nem megyek!Ha te nem jössz akkor én se!
Te teljesen hülye vagy de menni fogsz mert neked kell menned!
De én nem akarlak egyedül hagyni!Meg én sem akarok egyedül lenni!
Ne félj bébi bogyó én itt vagyok neked! *szólt közbe lou majd Hazza furán rá nézett én pedig szakadtam a röhögéstől*
Ejnye Lou a saját bátyámmal csalsz meg?Hát akkor viszlát!*majd hátat fordítottam neki de ő átfogta a derekamat és a nyakamat kezdte el puszilgatni mert tudja hogy az a gyenge pontom de én akkor sem fordultam meg!*
Na hercegnőm ne haragudj rám!Tudod hogy Harry csak a múlté!*én  pedig megfordultam és röhögve megcsókoltam harry pedig röhögve nézett minket és kitárta a kezét én pedig oda léptem és szorosan magamhoz öleltem*
Na akkor menjünk holnap korán keltek! *majd megfogtam Hazza és Lou kezét és mind a két kézzel össze kulcsoltam az ujjainkat de láttam hogy Hana furán néz rám így elmagyaráztam neki*Nyugi Hana csak azért van így a kezünk mert régen mindig így fogtuk egymás kezét és ez azóta rajtunk ragadt!
Ja értem *majd  be akartam ülni és vezetni de a fiúk nem hagyták ezért beültem hátra Lou és Hazz közé és öszekulcsoltam az ujjainkat Louval és a vállára hajtottam a fejemet a vállára és elaludtam és miközben aludtam véletlenül kifojt a nyálam Lou pólójára de szerencsére nem nevetett ki hanem csak elkezdett ébresztgetni lágy csókokkal és közben a hajamat simogatta mire szép lassan kinyitott a szememet és amikor megláttam hogy kifojt a nyálam elkezdem bocsánatot kérni de ő csak megcsókolt és már meg is érkeztünk a villába ahol rögtön hanyatt vágódtam a kanapén de abban a pillanatban ledobták a sporttáskámat amiben össze voltam pakolva a cuccaim!*
Fiúk meg mondtam hogy nem tudok veletek menni!
De nem is velünk jössz hanem anyuékkal mész Holmes Chapelbe!*majd pont akkor csöngettek és Harry azonnal kinyitotta az ajtót én pedig anya nyakába vetettem magamat és utána pedig Gemmát öleltem magamhoz olyan szorosan ahogy csak tudtam majd Harry is megölelte őket viszont nekünk máris mennünk kellet ezért érzékeny búcsút vettem a többiektől de nagyon nehezen hagytam itt őket olyan rossz érzésem volt hogy ma még történni fog ma valami!És a gyanúm beigazolódott ugyanis alig hagytuk el az utcánkat már hívott Liam hogy a fiúk megint egymásnak estek és hogy Hana pedig nagyon fél így amikor ezt meghallotta anya akkor rögtön vissza fordultunk és 3 perc alatt megint otthon voltunk én egyből felszaladtam az emeletre anyával ugyanis nem tudta elképzelni hogy Harry tényleg veszekszik így láttuk hogy Lout Liam és Hana tartotta Harryt pedig Daniella Niall és Zayn fogta le én oda mentem Louhoz Anya pedig Harryhez hogy lenyugtassuk őket de ők csak még hangosabban órdítottak egymással én pedig kieresztettem a hangomat és elüvöltöttem magamat hogy elég legyen de ez csak egy pillanatig tartott mert utána pedig félre toltak minket és rátámadtak egymásra de persze mindenkinek intettem hogy maradjanak a helyükön majd én megoldom és oda sétáltam leültem a földre és vártam egy fél percet de nem hagyták abba ezért szét húztam a két fiút és mind a kettőnek adtam egy puszit de nem kellet volna mert ezután még jobban össze vesztek és akkor intettem hogy jöjjön fel Gemma és a többieknek is hogy segítsenek őket szétszedni mert a végén annyira össze vesznek hogy nem szolnak egymáshoz soha többé de amikor lefogtuk őket be zártuk őket két külön szobába és Harryhez Gemma ment be  én pedig Louishoz*
Hercegnőm annyira sajnálom!Nem tudom mi ütött belénk! *kezdte el a bocsánatkérést de én félbe szakítottam*
Hé figyelj nem a te hibád se nem Harry-é mert nem tudtátok hogy ez lesz de most nekem mennem kell de ugye meg ígéred hog nem fogsz semmi hülyeséget csinálni?
Megígérem *mondta majd az ölébe húzva megcsókolt és már csak félév múlva lehetek Louval együtt de közben Harry is kijött a szobájából majd tőle is elbúcsúztam és megint elindultunk  és amikor haza értünk különös érzés fogott el!Valakiknek a hiánya!
~6 hónappal később
Eljött a mai nap is hogy a fiúk és Hana haza jönnek a turnéról!Persze alig beszéltem velük kétszer Skypon de azt viszont az a fülembe jutott hogy Harry és Hana össze jöttek de ami a legjobb hogy ide jönnek és itt maradunk még egy hónapot mert utána kezdődik nekik megint egy újabb turné ahova sajnos megint nem mehetek mert a menedzment csak egy lányt engedélyez hogy elvigyenek magukkal a fiúk és így már letudtam magammal h Hana lesz az mert még csak neki most indult be a kapcsolatuk nekünk meg már 6 éve tart Louval!Apropó Louis!Az elmúlt félévben minden nap felhívott vagy skypolunk és pont az év fordulónkon volt turnén de azt mondta hogy  amikor haza jönnek meg ünnepeljük majd!Majd láttam hogy egy autúlassít a házunk előtt így ahogy voltam pizsamában és rémszarvas mintás mamuszban kiszaladtam és láttam hogy louis felém fordul kitárja a karját és én mint az őrült úgy rohanok felé és amikor oda értem elkapott és megpörgetett letett és megcsókolt és utána éreztem hogy elsírom magamat de ezzel nem voltam egyedül ugyanis mindenki elsírta magát mikor megláttak engem közeledni és lou után Harryt öleltem át és sírtam majd egyik kezével átkarolt másikkal pedig a hajamat simogatta és utána sorban megöleltem Hanát Liamot Niallt és Zayn!*Annyira hiányoztatok ti bolondok!
De a következő turnéra ugye már te is jöhetsz hercegnőm? *kérdezte Lou mire én megráztam a fejemet*
A menedzsereitek nem engednek csak hogy egy lányt vigyetek el és azt mondták hogy ő Hana lesz és hát én meg bele törődtem!De nem lesz olyan vészes mert megint itthon fogom tölteni azt az időt! *majd felnéztem és láttam hogy a fiúk nagyon kibuktak azon amit mondtam főleg Lou*
Mi az hogy te nem jöhetsz??Mi az hogy ők szabják meg hogy te jöhetsz-e vagy sem??Persze Hana is most már a bandába tartozik de hát akkor is! *kiabált*
Cshhhh szerelmem!Ne kiabálj de amúgy meg ők döntenek szval úgy is már csak egy hetetek van a pihenésre szóval használjátok ki!
Mi??Mi az hogy csak egy hét?
Hát nem mondták nektek?3 héttel előbbre hozták a turné kezdetét de viszont marad a rendes időpontvagyis a hat hónap meg még ugye plusz 3 hét!
Na de jó *mordultak fel egyszerre a fiúk*
Hát igen higgyétek el nekem sem olyan jó na de gyertek mert még sok dolgom van ma!
Mint például? *kérdezte Harry*
Mint például az hogy ki mossam a cuccaitokat amik koszosak mert gondolom nem nagyon mostatok meg akkor majd azokat kivasalni meg kaját csinálni nektek mert anyuék leléptek erre a hétre szóval kérlek titeket hogy mindenki pakolja ki a holmiját amit mosni kell és először veled kezdem Styles a mosást szóval van 5 perced jó?
Igen is főnök asszony!*Majd beviharzott a szobájába a Hanaval én pedig lementem megterítettem és kiszedtem mindenkinek az adagját és mindenkinek a tányérja elé tettem egy kis név táblát hogy hova üljenek és miután le mentek én össze szedtem Harry ruháját és betettem mosni utána lejárt a gép majd kiteregettem és beraktam a másika adagot addigra meg száradt az előző adag így leszedtem őket és kivasaltam és össze hajtottam és ezt csináltam meg még vagy 5-ször majd bele pakoltam a sporttáskájába és utána az összes többi ruhát kimostam a többieknél és mire az összes ruhával vasalással összehajtogatással és a bőrönbe bepakolásával addigra már másnap 11 óra volt így ideje volt levinni a táskákat és nekiálltam az ebédnek hogyha a fiúk haza jönnek akkor már minden kész legyen mert ők ugyanis interjúra mentek én pedig mivel olyan 1 körül már meg volt terítve és ki is voltak szedve az adagok így lefeküdtem a kanapéra é bealudtam de nem tudtam sokáig aludni ugyanis  haza jöttek a fiúk de amint meglátták hogy milyen rend van és a ruhák is ki vannak mosva gondolom le esett nekik hogy egész este fent voltam ezért olyan halkan próbáltak közlekedni hogy a végén inkább én mentem fel a szobámba aludni és amikor felébredtem éreztem hogy két kéz fonóik a derekam köré és egyre jobban magához húz*
Jó reggelt hercegnőm! *majd Lou felé fordultam és jó hosszasan megcsókoltam és a mellkasába fúrtam a fejemet és úgy aludtam tovább és ő pedig elkezdte a hajamat simogatni és össze kulcsolta a kezünket és ő is bealudt én olyan este 10 körül csináltam magamnak egy kávét magamhoz vettem egy pulcsit és kiültem a medence széléhez de nem telt bele 10 perc és Harry csatlakozott hozzám és egy puszival köszöntött és leült mellém de látta rajtam hogy valami nyomaszt*
Hugi mi a baj?? *nézett rám komolyan*
Hát igazából nem nagy dolog csak annyi hogy annyira igazságtalanságnak érzem hogy én nem mehetek veletek a turnéra!
Ez bánt téged?Egész nap ezt próbáltuk kitalálni hogy mi bajod lehet!De ha akarod akkor most téged viszünk el!
Nem dehogy is!Csak hiányozni fogtok mert holnap megint indultok a turnéra!
Jajj butus ne aggódj nem örökre megyünk el hanem csak egy fél évre!
De nekem az egy örökké valóságnak tűnik!
Jajj hugi!
Amúgy miért úgy hívsz mindig hogy hugi?
Mert nekem mindig a hugocskám maradsz ha még idősebb is vagy nálam!
Szeretlek Bátyó!
Én is Hugi!




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése