2013. július 26., péntek

Sziasztok Dorina  a nevem 19 éves vagyok és a legjobb barátnőmmel Zsófival élek londonban egy mesés házban.
Nagy directionerek vagyunk de egyben a legszerencsésebbek mert személyes ismerjük a 1D sőt
Nekem Harry a barátja Zsófinak pedig Lou! És most tervezünk egy két hónapos nyaralásra és
utána a fiúk ide költöznek hozzánk mert ez egy tíz szobás lakás hatalmas medencével.De kezdjük a legelején a fiúkkal való megismerkedéssel szóval úgy történt hogy amikor a láttuk őket a tévében akkor rögtön felkerestük őket és azóta együtt vagyunk mint haverok és aztán össze jöttünk majd elmentünk az első koncertjükre persze a színfalak mögül néztük őket. Mondjuk már akkor rengeteg rajongójuk volt.
Aztán az első turnén is ott voltunk. Szóval valami remek volt az életünk de aztán forduló ponthoz ért Zsófi élete. Egyszer Zsófit felhívta az anyukája  hogy Ő és Harry testvérek.De ezt Harry nem tudhatta mert épp turnén volt és hogy ha ez kiderül... Na mind1 Szóval Harry-nek a szülinapján elmondtam mindent és azt hittem látni sem akar de ez nem így lett  mert mint kiderült ő már ezt tudta mert mert mint kiderült az én apám az ő apja is mert mint kiderült ő még ott is volt az esküvőn de igazából ott estem össze mert és nem beszéltem senkivel 1 hónapig végül úgy döntöttem hogy mindent megbeszél Harryvel de akkor csak louist találtam otthon és megkérdeztem hogy hol van harry és lehajtotta a fejét.Majd elmondta hogy kórházban van mert szívrohamot kapott az apukátok.Jézus azonnal felkaptam valamit és máris indultam volna a kórházba mikor Hazza jött haza és azt mondta hogy apukánk meghalt.Én rögtön sírva rohantam fel a szobámba és pár perc múlva kopogtak Hazza volt az.
Szia hugi!
Szia!
Jól vagy?
Nem és te?
Én jól vagyok.
Figyelj  ami apával kapcsolatos arról szeretnék veled beszélni!
Hallgatlak!
Szóval apa súlyos beteg volt és...
Kérlek  ne folytasd és most menj ki és küld be lout
Rendben de ha bármire szükséged van csak szólj hugi!
Rendben! :)
Pár perc múlva meg jött lou és már is elkezdtünk beszélgetni
Szia!
Szia Louis!
Hogy vagy?-kérdezte
Rosszul és te?
Remekül!
Figyu Dorcsi itthon van?
Nem vissza ment ajkára mert meglátogatni a szüleit!
És mikor már épp kérdeztem hogy mikor jön vissza akkor kopogtak Dorcsi volt az!
De valami gyönyörű szerelésben tért haza! ( Világ űr színű szoknya és olyan cipő)
Szia Zsófi!
Szia Dorcsi!
Hogy vagy?
Most már sokkal jobban és te?
Szarul.
Miért?
Hát velem is az történt mint veled. Meghalt az apukám.
De hisz ez szörnyű!!!
De ezért vannak az embernek bff-ei  majd én meg vigasztallak!!!
Köszi rendes vagy de tudod ott van a tesóm is!
Tényleg van tesód! Ez nagyszerű! És ki az?
Louis!
Hogy micsoda?-kérdezte louis
Figyelj ez nagyon hosszú történet de a lényeget elmondom!
Anya még régen ikreket várt de nem tudta mind kettőnket fent tartani ezért te az apuhoz én pedig anyuhoz kerültem és így nőttünk fel hazugságban.
De hisz még nincs ennek vége! A születésünk után egy évvel anyu megint terhes lett és így lett harry és zsófi..
Várj-szóltam közbe
Szóvak akkor mi 4-en testvérek vagyunk?
Nem mi heten vagyunk testvérek!
Kik még?
Te Én Louis Harry Niall Zayn Liam
Hogy mi van? Szóval az 1D a családom tagja?
Na jól beugrottatok neki igazából csak lou a tesóm!!! :)
Na jól van most kitekerem a nyakad!-mondta lou
Na persze a nyaralás előtt 1 nappal!!!-mondta Harry
Tényleg a nyaralás!! Teljesen kiment a fejemből!!!-mondtam
Jaj hugi te mindig is olyan felejtős voltál!!
Te meg...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése